Zlecenia

W serwisancie zlecenia podzielone są na 3 typy: montażu, serwisu i naprawy. Każde zlecenie utworzone jest z dokładnością do punktu obsługi, dzięki czemu system pozwala na dodanie do zlecenia wszystkich produktów znajdujących się w danej lokalizacji. W zależności od wyboru zlecenia, system pozwala na wydrukowanie protokołów: montażu, przeglądu, naprawy. Bardzo przydatną funkcją podczas edycji zlecenia jest możliwość przypisania zlecenia do konkretnej umowy, a także automatyczne dodanie zlecenia do terminarza po jego założeniu.

Serwisant - Kartoteka zleceń

Kartoteka zleceń
(panel główny)

Kartoteka zleceń
(panel główny)

Serwisant - Kartoteka zleceń

Kartoteka zleceń
(edycja zlecenia)

Kartoteka zleceń
(edycja zlecenia)

Serwisant - Kartoteka zleceń

Kartoteka zleceń
(wykaz produktów)

Kartoteka zleceń
(wykaz produktów)

Serwisant - Kartoteka zleceń

Kartoteka zleceń
(zlecenie w terminarzu)

Kartoteka zleceń
(zlecenie w terminarzu)

Wszelkie prawa zastrzeżone

© 2013-2017 by RETEK

Dla klientów

Podręcznik użytkownika Serwisant 5.0

Podręcznik użytkownika Serwisant 4.0

Referencje

Dział wsparcia i rozwoju

ul. Guderskiego 26, 80-180 Gdańsk

wsparcie@retek.pl

Dział sprzedaży

ul. Stanisława Moniuszki 23, 80-274 Gdańsk

792 003 974

606 468 947

sprzedaz@retek.pl