Zapoznaj się z korzyściami jakie wynikają z wersji mobilnej programu Serwisant dostępnego na urządzenia typu smartfon. Dzięki wprowadzeniu podpisu klienta bezpośrednio na ekranie np:tabletu znacznie skracasz czas przebiegu dokumentu pomiędzy Twoją firmą a klientem.


Korzyści wynikające z wersji mobilnej programu Serwisant:
Serwisant - wersja mobilna programu

Idealne rozwiązanie w terenie dla Serwisanta.

Wersja mobilna Serwisanta możliwa jest do zainstalowania na urządzeniu mobilnym typu smartfon. Dzięki wykrzystaniu przez serwisanta tego typu rozwiązania w prosty i szybki sposób może on zarejestrować zlecenie będąc u klienta. Zlecenie takie widoczne będzie w programie Serwisant oraz na aplikacji mobilnej. Z poziomu urządzenia serwisant ma dostep do kartoteki klientów, a także zleceń naprawy, serwisu i montazu.


Serwisant - wersja mobilna programu

Podpis klienta bezpośrednio na urządzeniu.

Wizyta serwisanta u klienta zazwyczaj kończyła się tym, że po wykonaniu czynności serwisowych klient podpisywał dokument (zlecenie serwisu, naprawy lub montażu) w formie papierowej. W nowym podejściu klient podpisuje zlecenie na wyświetlaczu urządzenia mobilnego, dzięki czemu podpisane zlecenie widoczne jest w centrali firmy co z kolei umożliwia szybsze obsłuzenie takiego zlecenia. Dodatkowo Zlecenie takie może być wysłane bezpośrednio klientowi bez zbędnej papierologi.


Wszelkie prawa zastrzeżone

© 2013-2018 by RETEK

Dla klientów

Podręcznik użytkownika Serwisant 5.0

Podręcznik użytkownika Serwisant 4.0

Referencje

Dział wsparcia i rozwoju

ul. Guderskiego 26, 80-180 Gdańsk

wsparcie@retek.pl

Dział sprzedaży

ul. Stanisława Moniuszki 23, 80-274 Gdańsk

792 003 974

606 468 947

sprzedaz@retek.pl