Wersja mobilna Serwisanta możliwa jest do zainstalowania na urządzeniu mobilnym typu smartfon. Dzięki wykrzystaniu przez serwisanta tego typu rozwiązania w prosty i szybki sposób może on zarejestrować zlecenie będąc u klienta. Zlecenie takie widoczne będzie w programie Serwisant oraz na aplikacji mobilnej. Z poziomu urządzenia serwisant ma dostep do kartoteki klientów, a także zleceń naprawy, serwisu i montazu.
Wizyta serwisanta u klienta zazwyczaj kończyła się tym, że po wykonaniu czynności serwisowych klient podpisywał dokument (zlecenie serwisu, naprawy lub montażu) w formie papierowej. W nowym podejściu klient podpisuje zlecenie na wyświetlaczu urządzenia mobilnego, dzięki czemu podpisane zlecenie widoczne jest w centrali firmy co z kolei umożliwia szybsze obsłuzenie takiego zlecenia. Dodatkowo Zlecenie takie może być wysłane bezpośrednio klientowi bez zbędnej papierologi.